Tenerife kaunviljaroad

“Lähme kindlasti mägedesse, seal on raudselt huvitavamad ja põnevamad toidud kui vaid ranniku frititud mereannid!” laususin suures elevuses kallimale.
Nagu hästi teada, siis Taavile väga meeldivad seiklused, aga veelgi enam meeldib talle maitsev toit 🙂
Kuna me sel reisil tegime saarele põhimõtteliselt mitu tiiru peale, siis jäi teele rida külasid.

Ja tõesti me ei pidanud pettuma, sest saime imelisi kaunvilja roogasid – nii Hispaania gigantubadest, läätsedest, aga põhiliselt kikerhernestest. Pealinna turul kohtasime siiski kottide viisi põnevaid, eri suuruse ja värviga, kaunviljasid.
Ma lihtsalt ahhetasin mõnust kui sõin esimest ja ainust korda kikerherneid krevettidega – ma ei oleks selle peale tulnud, et need sobivad, kuid ausalt: oivaliselt.

Lihaga versioonis kasutatakse erine vorste, sh Hispaania verivorsti ja suitsuliha. Nägin mitmes poes, kuidas ubasid ja vorste müüdi koos. Vahel oli roas ka kartulikuubikud, korra oli pandud peale frititud kartuleid :-O
  Kohtasime ka sellist põnevat rooga nimega ropa vieja ehk vanad riided – kikerherned erineva lihaga, sel korral oli ka kitseliha.

Ja nüüd ma lähengi homme turule ning ostan jupi suitsuvorsti siit, teise sealt ning kolmandast letist suitsuliha ning proovin seda teha Hispaania toidu Eesti versiooni 🙂

Kui see, mida ma teen, meeldib teile, hakake fb-s minu lehe Maria Aleksandrovna jälgijaks! Sellega rõõmustate mind väga. Instagrammis on minu konto kyllusesarv ja youtube`s kanal Maria Aleksandrovna.

Lisa kommentaar