Koka kutseeksam sooritatud!

Haa! ja ongi käes see päev, mil mul on koka kutseeksam tehtud ja “kokk, tase 4”, tunnistus põhimõtteliselt käes. Teisipäeval toimus koolis eksam, kus tõestasime tunde, et oleme imelised maitsevõlurid, et meie kätte võib usalada lihtsa tooraine ja meie muudame selle maagiaks. Puhtsüdamlikult võin tunnistada, et olin ka oma grupi parim! Nii, et kodus hoogsalt kastrulite ja pottidega žonglöörimine on ennast kuhjaga ära tasunud 🙂

Eksamist läbisaamist tähistasime kallimaga klaasi šampanja ja ahvenasupiga. No kes teised oleks pidanud olema sellel tähtsal päeval meiega, kui mitte pudel kihisevat ja magus ahvenapuljong? Šampanja kihises muuseas sama rahutult, kui minu hing peale eksami sooritamist.Collages_A

Ma olen nii põnevil, mis edasi hakkab juhtuma. Millised uksed avanevad ja võimalused tulevad? Nii, et kui kellelgi on ägedaid ideid, mida võiks koos teha või millises suunas liikuda, siis “sõbra jaoks on valla, mu uksed ja mu hing” ehk andke aga lahkelt teada ja võtke ühendust. Mul on nii suur soov midagi tõeliselt ägedat korda saata, leida endale tõelisi hingekaaslasi ning muuta Eesti maitse-elu veelgi põnevamaks! Olen avatud seiklusteks!

2 comments

  1. Maire

    Palju palju õnne! Oled parim!

    Like

  2. Pingback: Suur Muna Haanjmaal | Küllusesarv

Lisa kommentaar

