Las Vegas: kasiino ja gurmee

Viibisime Las Vegases kolm ööd ja päeva ja saime linna näha kohe kolme kandi pealt. Kuna iga päevaga pikenes meie sealviibimine, siis vahetasime ka igal öösel hotelli, et saada parimat tuba. Hotelli tasub valida saitidelt:

Travelzoo.com sooduspakkumised.
hotwire.com
 ja Priceline.comkallid hotellid on oma toad palju odavamalt müüki pannud. Saad ise valida hotelli umbkaudset asukohta, tärne ja kvaliteeti, aga ei tea konkreetset hotelli. Alles kui ära ostad, saad teada nime. Kallid hotellid ei taha ennast näidata odavana, aga samas on neil tube, mida nad tahaksid välja üürida. Nii saabki mängida hotelliloteriid. Meie sattusime Encore`i.

a

Nagu ikka nädalavahetusel nii häid pakkumisi ei saa kui nädala sees ja alati tasub kiirustada ja ette mõelda.

Meie kogemustest lähtuvalt on ka 5tärni hotellidel kvaliteedierinevusi. On neid, kus kõik istuvad mänguautomaate täis ruumis ja mängivad õltsi libistades lühikestes pükstes kangitõmbamismängu. Diilerite laudu on vähe ja need on eemal.

On neid hotelle, kus diilerite lauad on enamuses. Kus daamid on ennast ilusasti rõiville seadnud ja mängivad ruletti oma kaaslase ja dringi saatel. Ja sinna läksime lõbutsema ka meie. Kuna Lady Luck on minu kallima teine pool, siis lahkusime kasiinost 30% võrra rikkamana.

Panused diilerite laudades algavad olenevalt hotellist ja lauast 10$, 15$, 25$-st. High Rollerite saalidesse on aga sissepääs alates 250 000 $ 🙂

a4

Kolmetärni hotelli sisseregistreerimisel liikusime mööda pikki suitsuseid kasiinokoridore, et üldse vastuvõtulauani jõuda, sest see oli ehitatud maja keskele! Ikka selleks, et Sa tee peal mängima hakkaksid… Seal hotellis ma tundsin tõesti, et olen sattunud patuurkasse… Diilereid me seal ei näinudki, küll aga ühte eestlast.

Las Vegas on kõrbelinn ja kogu roheluse ja lõhnava lille eest hoolitsemine maksab. Ööbisime hotellis, millel oli oma golfiväljak. Ja ööbisime hotellis, kes oli lihtsalt kunstmuru pannud hotelli ümber… :S
Huvitav
on vaadata linna, mis oli alles arenema hakanud ja mille loomisel on kaasaegsel inimesel vabal maal vabad käed. Mida ta siis püstitab? Millised on siis need Ameerika väärtused? Palju plakateid, palju kitši, kuldseid torne, (ka Trumpi oma) – ühesõnaga korralikus koguses kihistumist.

a1

Söögist:

Igas hotellis on kasiinosaali ümber mitmed söögikohad, mille hinnad varieeruvad. Saab einestada mõnes enda hotelli restoranis, astuda sisse mõnda teise mängima ja einestama või teha seda hoopis tänaval. Sest ka seal leidub hulgaliselt aasia kiirtoitu, ameerika steike, burgereid ja muud.
Külastasime neist
mitmeid, et saada võimaikult head ja ülevaatlikku pilti, lisaks 5 tärni hotelli lõunabufeed, mille maksumus oli 26 $/in, kuid tase oli väga-väga hea. Lisaks söögikohtadele ja kasiinole leidub hotellides veel mitmeid muid atraktsioone – teater, etendus, kino…

5 tärni hotellides on personal palgatud erinevates rahvustest, nii valmistas söögikohas jaapanlane sushit, korealane wontoni. Samamoodi sai hiinlane minna mängima hiinlasest diileri vastu ja mustanahaline lasta oma rassi esinda kaarte segada.

Millega peab arvestama, et kallimates hotellides ei ole hinna sees hommikusööki. 3tärni hotellides on, aga need on nii jubedad – plastnõudelt moos ja sai ja 5 tärni hotellides ei ole sedagi. Seega soovitan: ärgata, sirutada, võtta hommikusöögilt või kohvikust tee või kohv ning minna seda basseini ja sooja mullivanni nautima ning päikest võtma. Õhk ja armastus täidavad kõhu!