Videoblogi! Kevadises rabas jõhvikal

Käisime kallimaga kevadisel väljasõidul ennast rabas laadimas. Muu ilu ja rahu kõrval saime ka suure purgitäie jõhvikaid.
Nendest valmistasin nii vitamiinirikast jõhvikajooki kui keetsin kevadise grillihooaja alustamise puhul kastme.

Jõhvikajook:
Jõhvikad, mesi, vesi.

Jook segada kokku blenderis või ajada jõhvikad läbi sõela ning seejärel lisada vesi ning mesi. Ning ikka vastavalt oma maitsele.

Jõhvikakaste:
Suhkur, jõhvikad, tähtaniis, apelsinimahl

Suhkur karamelliseerida potis, lisada tähtaniis, jõhvikad ning apelsinimahl. Keeta vaiksel tulel. Kui vaja, lisada suhkrut juurde. Sobib suurepäraselt pardiliha juurde.
Kõrvale grillisin peeti peterselli ning küüslauguga.
Selleks lõikasin peedidi kangideks ja segasin oliiviõli, pressitud küüslaugu ning värske (külmutatud) peterselliga. Panin fooliumi ja sellega koos restile.

Kõrvitsa grillimisel lõikasin selle suupärasteks tükkideks, segasin oliiviõli, kõrvitsaseemne õli, hakitud punase sibula ja soolaga. Panin fooliumi ja sellega koos restile.

Suurepärane söök aias asjatamise kõrvale!

 

Advertisements

One comment

  1. Jah, metsa jooksma tõesti – ja kui metsa pole, siis kasvõi linna! Muidu aga jõhvikas, petersell, peet, küüslauk, kõrvitsaseemneõli jne: kõik suurepärased “superfoodid” sportlastele. Suisa vitamiinipommid kui nüüd gastronoom-terroristlikult väjenduda! Kuna küüslauk koos kõrvitsaseemnetega ajavad ka parasiite välja, siis on lootust, et laheneb tükimaks ajaks seegi tülikas sisepagulus-probleem.

    Like

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: