Baar Balti-Jaamas

Kui ma käin Tallinnas, siis reeglina rongiga ja reeglina astun ka sisse Balti-Jaama baar-sööklasse – kohta, kus töökate ja lõbusate naiste, kelle olekust on tihti näha ka tüdimust, näppude all vormuvad nauditava kiiruse ja osavusega pirukad, pannkoogid, tšeburekid…

Baar Balti-Jaamas1

Ja seal käin minagi neid nillimas. Minu vaieldamatud lemmikud on aga dolmad. Läbi aastate olen maiustaud neid hapukoorega serveeritavaid. Tõsi, seekord olid viinamarjalehed vähe puised.                                                                 Muidu on minu menüüsse kuulunud ka beljaš, tšeburek, kapsa- või kartulipirukas, siis seekord ma sellist rasvalaksu ei soovinud ja võtsin prooviks kapsarulli tomatipastaga, mida ma juba ammugi olin piielnud.

Kapsarull oli hea, aga natuke igav – oleks lootnud vähe erilisemat nüanssi, aga oli keskmiselt kena.

Baar Balti-Jaamas3

Pannkooke olen söönud vaid lihaga. Neil oli aga just see igatsetud spetsiilifilisus, mis ei olnud mulle…

Pirukad on tõesti rasvaselt rammusad! ja ülimõnusad!!! Selleks aga, et tervis säiliks, tuleks turult juurde võtta värsket kurki ja seda vahele haugata, muidu ei pruugi toiduelamus hilisema enesetundega omavahel tasakaalus olla.

DSC_0747_a

Koht on päris populaarne – külastajaid muudkui voorib – kes ostab kaasa, kes teeb aega parajaks, kes naudib hetke iseendaga.

Eelmine kord kui ma seal einestasid, siis üks õlut lürpiv soomlane peeretas minu selja taga lauas nii pikalt ja korduvalt, et päris sürr oli… Lõpuks aja see mind aga itsitama. Seekord aga maandusid hoopis atsakad prouad minu lauda, pakkisid oma justostetud suured kotid pirukate ja tšeburekkidega ümber ja lahkusid vadistades. Hindan kõrgelt nende hoolitsust oma armsate eest.

Lisa kommentaar

