Marsseille’ kalasupp ja tiigerkrevetid

Peale Pereraadios käiku ja Saiasahwri külastamist otsisime hommikusöögikohta. Hommik oli varajane, päikegi ei paistnud veel ja enamikes restoranides alles kokad mõtlesid, millist päevapakkumist podisema panna. Üks väheseid avatuid oli Pierre.

Läksime sinna kindla teadmisega oma soovidest või siiski, pooled meist.

Hommikusööki alustasin värskeltpressitud apelsinimahlaga, mis Pierres on häbematult kallis. Palju soodsama ja suurema topsi saab aga Kohvipausist. Siiski, me olime Pierres. Mina ei joo enam aastaid kohvi ja nüüd enam mitte ka Lattet. Ma olen ainus.

Suurema nälja kustutamiseks tellisime kumbki croissanti.

Ja siis nad tulidki: Bouillabaisse – Marsseille’ kalasupp ja grillitud tiigerkrevetid. Ma olen mõlemat rooga juba varemgi söönud ja võin kiita nende headust ainult taevani. Krevetid on kergelt magusas kastmes ja sobivad oivaliselt hapukate tomatitega peedilehtedele. Ja kalasupp viib lihtsalt keele alla.

Marsseille’ kalasupp ja tiigerkrevetid

Ma ütlen: on tagumine aeg hakata kodus neid ise tegema. Esmalt aga õpin croissanti küpsetamise ära.

20150511_104039_a

Lisa kommentaar

